Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Μπακ απ πλαν...

Η αλήθεια είναι πως πάντα έλεγα να ξεκινήσω να γράφω τις σκέψεις μου κάτω...ξέρετε είναι τόσο έντονες που μερικές φορές σκέφτομαι αν θα τις αντέξει ο μικρός μου εγκέφαλος....και έτσι χθες μετά από τόσο καιρό αποφάσισα πως θα μου κάνει καλό. Και εγένετο...

Αλλά ας πάμε πίσω στις σκέψεις μου... Μέρες τώρα σκέφτομαι το μέλλον μου.....Τόσα χρόνια προσπάθειας, πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό.....και τι; Ρωτάω μερικές φορές τον εαυτό μου που θα οδηγήσουν όλα αυτά; Σε κάτι καλύτερο; Η΄ σε κάτι χειρότερο...μια ζωή γεμάτη άγχος και ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, ζω για να δουλεύω σαν να λέμε..... Και τι μπορείς να κάνεις τώρα στα 30 σου για να αλλάξεις τη ζωή σου....Κάποιοι λένε, ποτέ δεν είναι αργά....Και αν δεν είναι αργά πως μπορείς να αλλάξεις; Τι πρέπει να κάνεις;

 Δυστυχώς, δεν υπάρχει συνταγή για να την ακολουθήσουμε...Μέσα μας πρέπει να κοιτάξουμε και να αναρωτηθούμε, τι μας κάνει ευτυχισμένους..αντ γκο φορ ιτ!!!( πως τα λέω και δεν τα κάνω...)
Αλλά οκ, να πω την αλήθεια μου έχω το μπακ απ πλαν...Ικαρία...σε αυτό το νησί θα πάω αν όλα παν στραβά. Θα ξυπνάω με τον ήχο του κύματος και θα πίνω κρασί χορεύοντας στα πανέμορφα πανηγύρια με ανθρώπους που δεν φοβούνται να χαμογελάσουν, να αγκαλιάσουν, να μιλήσουν, να νιώσουν...Χωρίς ρολόγια, χωρίς άγχος...και όλα θα πάνε καλα!!!!!









2 σχόλια:

  1. Καλωσήρθες στην μπλογκόσφαιρα!
    Εγώ έχω να σου δώσω μια συμβουλή και συνάμα να σου κάνω το πρώτο δώρο που θα πάρεις απο blogger. Καπου εκεί κοντά στο Μάρτη του 2017, να ζήσεις ένα demo του back up plan. Να κάνεις ένα pause και να πας για κανένα μήνα στην Ικαρία. Μόνη, ήρεμη, ελεύθερη. Τα εισιτήρια δώρο από εμένα. Η διαμονή στο πρώτο σπίτι στο λιμάνι, αυτό της φωτογραφίας. Εκανα κράτηση ήδη! Για σένα το κάνω.. επειδή το αξίζεις.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα αγαπητό περιπλανώμενο τέρας. Σε ευχαριστώ για το δώρο αλλά η Ικαρία είναι πιο όμορφη το καλοκαίρι.Για Μάρτιο προτιμώ Φλωρεντία- Ιταλία, μόνη, ήρεμη και ελεύθερη όπως λες...=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή